Barnledig

Tjohej!
Marcus föräldrar bad för några dagar sedan om att få ha William idag tills imon
så nu har dom för en liten stund sedan åkt.
Dom släppte av mig och G vid Ica, behövde handla hem lite,
ska nämligen överraska Marcus med en riiktig myskväll tänkte jag! :D
För denhär gången som vi är barnlediga ska vi baara vara hemma!
Marcus har inte så mkt till val då han jobbar tolvtimmars, lite därför jag tänkte överaska honom,
är ju inte varje dag man kan göra sånthär mys så gäller att passa på :)
Så har hållt på åh städa, ska skura golv åh lite nu.
Sen blir de mys bestående av:
Bubbelbad med lite snittar (med vitt bröd, bonjour, gräslök, gräddfil & räkor)
Tända ljus
Vin
Mat (fläskfile, skivad bakpotatis toppad med kantarellröra och riven ost)
Efterrätt vet jag inte än, kanske slänger ihop en kladdkaka bara :P
Sen blir de mys i soffan till någon film och ostkrokar (om vi orkar :P )

Så nu lär jag rappa på, han kommer om 1½ timme, har lite att göra :D


Bjuder på en nybadad glad kille från igår :D


Kommentarer
Postat av: mormor

Underbaraste, vackraste lilla människoliv på jorden. ÅHHHHH mitt hjärta:-D

2010-01-16 @ 16:49:12
Postat av: Anonym

Ha en toppen kväll :)

2010-01-16 @ 16:51:55
Postat av: Fia

Vad söt han är =) Ha så mysigt och trevligt ikväll!

2010-01-16 @ 18:20:47
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Fia

Han är ett riktigt charmtroll eran lilla gobit :)

Hoppas ni får en jättemysig kväll. Puss o kram

2010-01-16 @ 18:34:51
Postat av: L-G Abrahamsson

Akta pannvärken nu Sofie :))))just nu bygger farfar å William jättestora legohus, de du !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0