Fika

Igår var jag och fikade med Emma,
men efter en stund ramlade Sandra, TG och Anna också in, 
supertrevligt, förutom en skällande William då förstås :P


Anna och William


Emma med lillebror Neo


Dålig bild men Emma har klippt sig (SJÄLV) och det blev supersnyggt!!
Jag förstår inte hur en människa kan passa så bra i ALLA hårfärger
och ALLA frisyrer som hon gör!! :)
Fuskigt är vad de är! :P
En annan håller sig till dom tokvanliga bruna nyanserna och de halvlånga håret
som aldrig vill växa ut!
Ok, brukar lyxa till de med lugg ibland och löshår ibland, ooooooh, deni :P
Har sagt att jag NÅGONGÅNG skulle vilja prova att bli blond, bara för att testa lixom,
men när den gången blir deee får vi se :P


Kommentarer
Postat av: Angelica

nej visst är det lite irriterande att hon kan göra hur som helst och allt blir bra, jag gör som dig brunt och halvlångt.. har provat att vara blond under några år med blandade känslor :)

2010-01-07 @ 21:57:43
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0