fortsättning på 2009

OKTOBER
Jag gick ut och roade mig med girlsen och hade en toppenkväll :)
William var tokbråkig på nätterna och vaknade ca "100" ggr varje natt!!
William ramlade ur bilstolen som stog på köksbordet, mamma Sofie blev livrädd
men plutten klarade sig utan skador, tack och lov!
Vi var på Nellys dop :)
Jag målade och gjorde om en massa loppisfynd :)
William började sitt "rejsande" i gåstolen (gordon med :P )
 
  

NOVEMBER
William började strejka vid läggning så vi provade 5 minutersmetoden
som funkade toppen! Efter ca 2 dagar med den är de numer bara att lägga honom i princip :)
Marcus fyllde 27 år och jag gjorde en fisktårta till honom :P haha
Vi var hundvakt till lilla Tummelisa som inte tyckte om Gordon :P
William var på badhuset för första gången och OM han tyckte om de :D
Jag påbörjade julplanerandet och julpysslandet.
Påbörjade projekt: Nedervåning :)
William fick sin andra omgång av vaccin.
  
  

DECEMBER
Julpysslade, julbakade och handlade julklappar i massor!
Jag och Emma var iväg på helvetestripp för att köpa bord till nedervåningen :P
Jag var ut med jobbet, Marcus var ut med kompisar och Emma & Anna var barnvakt
då William fick falsk krupp, åkte in på akuten mitt i natten! Mammas hjärta! :(
4 dagar efter fick vi åka till veterinären med G, han fick sövas och "tömmas".
Dagen efter de åkte William ner för trappen med gåstolen.
Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, jag har fortfarande madrömmar om de
och jag måste kolla till grinden flera gånger varje dag ÄVEN fast vi har satt dit en grej
som gör att den stängs av sig själv när man har öppnat!!
Vi flyttade ner på nedervåningen :)
William firade sin första jul och fick massor av fina julklappar :)
William fick magsjuka(?) och bajsade ner sängen och sig själv X antal ggr.
Han tog även svininfluensa vaccin som han 2 dagar efter fick feber av.
Stackars William hade en jobbig månad :(
Vi Firade ett lugn och jättemysigt nyår med Marcus föräldrar :)
  
   
 


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

de blev svininfluensavaccin till slut iaf.. fick ni kallelse till slut`?

2010-01-03 @ 22:56:19
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sofia

Ahaa.. Ja den var skit snygg! :)

2010-01-03 @ 23:17:39
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0