ilsken unge

Jösses vad William har varit ilsken senaste dagarna, han bara skäller hela dagarna
och är vaken 1-2 timmar på nätterna, vill inte somna!
Jag blir GALEN!!

Kolla in surpellen, såhär låter han hela dagarna! :P


Inatt fick jag sova 3-3,5 timmar, sammanlagt.
Sen vela Mr Surpelle inte somna om efter vällingen vid o6.oo heller,
lika som dom två senaste dagarna!
Jag var så trött, hade inget tålamod och tårarna var påväg att komma 100 ggr,
ni som har barn vet nog precis min känsla, orken är lixom som bortblåst!!

Så nu håller jag iaf tummarna för en natt med "mkt" sömn och en glad William imon! ;)
Ska lägga mig i tid för engångsskull tänkte jag,
Iutefall William bestämmer sig för att vara vaken inatt
så har man iaf fått sova några timmar innan :P

 


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

står att det är ett privat klipp så jag kan inte kolla! usch jag vet precis vad du menar! de är ok så länge man ine lagt sig men man har så kort tålamod och orkar fan inget och så bara skriker dom o är lessen :( men max har blivit bättre o sover nätterna nu, vaknar o vill ha napp nån gång men nu har jag honom mellan oss för att de ska gå fort för missar man första skriket så blir han pigg o vill inte ha napp utan komma upp.. så då är de enkelt att ha honom i sängen! hoppas du får sova nu!

2010-01-06 @ 22:11:21
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja nu funka de :) stackarn.. ja de kanske är den som spökar vi märkte ingenting på max men han ska väl få ny dos i veckan tror jag!

2010-01-06 @ 22:49:46
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0