Seg dag

Jomen hallå! :)
Är så fruktansvärt off (nu igen :P ), har lixom ingen inspiration till något!!
De är sååå drygt, man bara vill vill vill en massa men vet inte riktigt vad ?!

Jaja, nog om de.
Idag har jag och William bara varit hemma medans Marcus jobbar förmiddag.
Var riktigt uttråkad på förmiddagen, tänkte ett tag ta med mig William åh plaska lite på badhuset
men Marcus hade bilen åh de kändes mest bökigt
så vi tog oss istället en promenix i de fina vädret istället :)

William fick åka lite pulka :)



Vi har ingenting alls inplanerat resten av dagen så vi får väl se vad den har att erbjuda :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

bor du i närheten? Tycker jag känner igen husen i bakgrunden bor nämligen själv inte så långt ifrån :p

2010-01-13 @ 17:37:13
Postat av: Sofie

Ja, vi bor på kurrasbacken, området över dedär eller vad man ska säga :) Vart bor dudå? :)

2010-01-13 @ 19:36:50
Postat av: Sofia

Sådant där "rull" koppel har vi också, visst är det sköönt? :D Jag älskar det!



Och catja, visst är hon fiin. jisses.

2010-01-15 @ 14:02:50
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0