Underbar kväll

Goooodmorgon!! :)
Ååååh vilket mysig kväll vi hade igår,
kan inte äns komma ihåg när vi hade så mysigt sist! :D
Maten blev suuuupergod, ibland förvånar jag mig själv med tanke på att Jag finulat ut maten :P

Och idag pussade Marcus mig hejdå vid o5.oo då han åkte till jobbet.
Själv låg jag och drog mig och gosade med G till o9.45
då klev vi upp och tog vi oss en morgonpromenix :)
Sen bäddade jag sängen, plockade i och ur diskmaskinen, gjorde frukost
och nu sitter jag på nedervåningen, kikar på tv:n/datorn och har precis proppat i mig frukosten :)
Kommer förmodligen sitta/ligga här till 17.oo
gör väl något undandag när G ska ut
och när jag ska springa upp och hämta bjässeostkrokspåsen som jag ska ligga åh tugga i mig :P
 Vi ska nämligen inte hämta William föns 18.oo då Marcus slutar :)
 Samtidigt som de är suuuperskönt att bara få vara såhär
räcker de gott och väl med ett dygn, blir så himlans tyst och ensamt här hemma,
saknar mitt lilla gotroll! :)

















Kan skriva ut recepten sen om de ni vill?! :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja tack, iaf på varmrätten =)

2010-01-17 @ 12:29:54
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Mamma till E

Så mysigt... :D

O va smarrigt det såg ut.

Jag bli jätte glad om du skulle vilja skriva ut recepten.

Förresten, va fin bloggen har blivit.

Den är alltid lika rolig o läsa.

Ha det bäst.

Kram

2010-01-17 @ 14:34:16
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

MYS!

2010-01-17 @ 18:56:48
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0