YES

Idag är jag på toppenhumör då William vaknade o5.oo åh vela ha välling
sen somnade han om och vaknade strax efter sju :D
Känner mig ju tom utvilad, guuu så skönt! :D
Sitter åh äter frukost nu, ägg och hårdmacka med ost,
William sitter bredvid och gnager på ett rån
som förövrigt verkar vara på ett bra humör idag (inte rånet, utan William, haha) :D
MEN dagen har bara börjat så det återstår att se :P

Hur är det förövrigt möjligt att få träningsverk av 25-30 situps? hahaha




Jo, ni förstår . . Slog ju till på stort häromkvällen och gjorde några magövningar, ca 25 st.
Kvällen efter gjorde jag likadant, ca 25 st och igår hade jag nå jäääävulskt ont i magen,
tar mig ju knappt ur sängen!! :P
Kan man vara så otränad? haha


Kommentarer
Postat av: Nikita

ny tävling hos mig:

vinn 500kr i presentkort hos en butik med massor av fina inredningsdetaljer

i lantligt & shabby chic

Tävla här:

http://nikital.blogg.se/2010/january/vinn-500-hos-louiseinterior.html

2010-01-07 @ 07:57:04
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0