Dagens


Topp - Gina Tricot, Örhängen - Gina Tricot, Armband - Second hand, Avklippta leggings


Kommentarer
Postat av: Sara

ja jag tänkte vi skulle få nån ordning på alla papper som bara ligger på köksbordet.. nu vet jag inte om jag ska måla vitt eller behålla färgen:) fin som den är oxå! finns två hål för upphängning men vet inte vart jag ska få plats så eventuellt får den bara stå nånstans.. jag va i årsunda.. på ip där har dom loppis.. iaf denna vecka ut, ev längre :)

2010-07-20 @ 21:55:34
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sara

tror de är 10-18 hela veckan :) nä vi har så litet o trångt så allt jag vill ha får inte plats ;D men ett skrivbord där man kunde ha alla pärmar, mappar, tidningar o pennor o skit, men de kommer ju undan lite med denna oxå :)



folk lämnar väl in lite då å då där i årsunda, pengarna går till o rusta o fixa där på ip och peters moster är väl ganska väl inblandad :P bra priser har dom oxå, 10 20 för de mesta :)

2010-07-20 @ 22:01:16
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0