Framme på Öland

Jösses vilken lång resa det blev igår!!
Vi åkte ca o8.15 och var framme ca 18.15 (efter X antal stop, lite felkörningar 
+ handling av mat i kalmar
).
Försökte mig på att blogga från Marcus ipod på vägen men jag fattade 0 så de fick vara.

Nu sitter vi och sveeettas! De är såå varmt!!
Ska vänta ut lilleman som ändrat helt på sina sovtider och sover därför nu efter ha vaknat o5.15, iinte bra!!
Iaf´så ska vi ta ett dopp i poolen när han har vaknat till liv,
har köpt en badring som han kan sitta i så får se vad han tycker om den :P

Vi ska ev ut med Avves (lillasysters pappa) enorma båt lite senare, är de inte toppen så säg, härliga öland! ;P


Upd med lite bilder senare, har inte min dator just nu så jag återkommer, lovar :)


Kommentarer
Postat av: Sara

va roligt att de gick bra iaf :) o att ni har fint väder.. här är de mulet än så länge men hoppas solen tänker titta fram.. fasar för att max tider ska ändras när vi ska åka till göteborg oxå i slutet av juli men jag tror vi ska försöka åka på natten då han endå ska sova.. så de blir så lite ändringar som möjligt. sov han hela bilresan william elller?

2010-07-10 @ 09:23:18
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Är ni framme nu? Hinner ni med att träffas en sväng?

Hoppas ni har det bra iallafall!

Kram!

2010-07-11 @ 00:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0