Ikea ?


Idag började vi morgonen med SOVMORGON!! W sov till o7.3o, YEEES,
de har inte hänt dom senaste veckorna ska jag be och tala om :D
Efter lite tv-tittande gjorde jag smoothie (banan, lättyoghurt, blåbär & is), gooott! :)
William ääälskade de så mkt så att det var svårt att få i honom smörgås sen :P
Ska försöka dricka en smoothie till frukost varje morgon istället för massa mackor, fööörsöka går ju lixom! ;)

Om ett tag ska vi ev pallra oss till Ikea (beroende på om Marcus orkar lr inte :P ),
de mååååste hända något härhemma nu!!
Och inredning/möbler är ju faktiskt en bra grej att ev spendera lite av sparpengarna på ;D
De försöökte jag få Marcus att förstå i går kväll/natt runt tolv när vi hade lagt oss och jag inte kunde sova
och jag tror att han till viss del tyckte desamma, jihoo ;D


Senare mot eftermiddagen/kvällen ska vi på Napolion och äta mat med Mamma, Micke + Mickes 2 barn,
riiktigt trevligt :)
De blir en lite sen kväll för W (om han nu inte somnar i vagnen),
han som lägger sig & får välling 18.45 vaarje kväll :P hehe
Men att vara uppe längre en dag dör han nog inte av :)


Heej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0