Leksaksmat






Igår nämnde jag att jag köpt lite småkraffs till W på Ikea, dom har fått in tygmat/glass/fika, de är ju såå sött
och passar perfekt nu då W har börjat laga låtsasmat som han sen låtsasäter och även vill bjuda på!! :P
De finns 4 olika påsar med bla glasstrutar, korg med frukt (som ni kan se ovan), smörgåsar med pålägg.
En påse kostar 79:-, de är ju som hittat, jag ska definitivt köpa fler sen :D
Jag beställde nämligen ett sånt set till William i julas och fick betala närmare 300:-, lite skillnad,
man fick lite mer saker då, men ändå :)

Försöker förövrigt lära mig Photoshop, guud så svårt de är, de är ju en djungel!!
Men de är roligt när man lyckas (iaf någorlunda) med något! :P

En sak till: Nästa inköp lär bannemig bli ett stativ, jag måste vara skakhänt eller något,
tycker att alla bilder blir "suddiga", lär kolla runt på lite priser och vart man kan hitta såna :)


Kommentarer
Postat av: Sara

hur gör du i photoshop? bilden längst ner va jättefin när de va så ljust i bakgrunden, har du gjort nått speciellt med den? :)

2010-07-21 @ 22:57:51
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag har också pillat lite med PS men har nu gått över till Picasa. Googles egna gratisprogram. Mindre funktioner men mycket mer lätthanterligt:)

/Matilda

2010-07-21 @ 23:24:24
URL: http://martamathilda.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kims lillasyster köpte ett stativ igår för 200kr som kan höjas till 1.60, lagom :) Nu kommer jag inte ihåg vart, men i Valbo iaf :P

2010-07-22 @ 07:47:55
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0