Svar på kommentar

Postat av: Mamma till E
Hej på re.

Gud vilken söt burk...
Vet du vart hon köpt den?
Förresten, har du nå roliga idéer till ett barnrum. Jag håller på o fixar min lilla tjejs rum.
Men jag har kört lite fast när det gäller väggarna... Hade tänkt göra något med en spegel, för hon älskar o spegla sig.Men o göra det barnvänligt... Du brukar ju alltid ha så bra idéer så...
O sedan så har jag en annan fråga,vart åker man om man vill köpa loppis fynd i Sandviken?
Ha det toppen.

O va rädd om dig/er.
2010-07-19 @ 22:10:34


Svar:
Heej :) Jamen visst är den söt! :D
Det stod Madame Nyberg på påsen, så den lär ju vara därifrån :P De ligger i Valbo, efter köpis :)

Jamen gud va svårt :P Hur gammal är hon? :) Det finns ju sånadär speglar i akrylplast, sånahär:
http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=491078
http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=491079
http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=12464&image=3751919&fullwidth=0&fullheight=0

Jag vet inte vart man kan köpa de annars, hade ju varit roligt om man köpte en skiva och satte dit en egen ram,
de skulle ju vara roligare än domdär ?! :)
Gud va kul att fixa ett flickrum, finns ju maassor med roligt att göra ;D

Hm? De finns ju Ånyo (uppe på stan), frälsningsarmen lr va de är (ligger bakom lidl & även mittimot Ånyo),
röda korset har öppet vissa dagar (de ligger bakom mekonomen), i örta är de loppis på helgerna sen är de ju säkert massa loppisar på helgerna nu, har faktiskt inte varit iväg på en ända, lär nog ge mig ut i helgen :P


Sköt om dig/er och ha det toppen! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma till E

Hej på dig.

Jag har tänkt åka till Madame Nyberg flera gånger men det blir aldrig av... Men nu måste jag ju dit. ;) Jag tänkte inte ens på att det fanns speglar i akrylplast. Måste nog lura gubben in till kupolen på semestern. :D O även Valbo och Sandviken. Jag älskar o göra kap. Så det är loppis varje helg, hmm... det blir kul. Tack så mycket för hjälpen. O jag måste säga åter igen du är ju helt otrolig. Du trollar lite o får saker o bli jätte fina.

Ja det är jätte kul o fixa o greja, hennes rum. Har även fått låna en symaskin, så den går varm nu... Håller på o syr golvkuddar nu av två gamla täcken. Hon blir snart 1,5år. O vi har ganska nyligen flyttat till större lägenhet. Så bara jag blir någorlunda klar så ska hon få flytta över. Men det är svårt, jag är extremt överbeskyddande över våran dotter. Men det är bara o bita ihop... ;)

Ha det bäst.

O va rädd om dig/er.

2010-07-20 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0