Svar på kommentar

Postat av: sarah
sista bilden? vad e de du säljer? jag vill ha jackan el va de e men den kanske inte är till salu?
2010-07-23 @ 07:22:54
Postat av:
den ljusrosa med volanger sitter den tajt?
2010-07-23 @ 10:23:55


Svar:
Sarah: Tyvärr så är inte den till salu, utan det är den lila tröjan med "puffärm".

Om du har stl S i vanliga fall sitter den inte tajt, de är därför jag säljer den, den sitter inte som jag vill att den ska sitta. Men om du har stl M i vanliga fall sitter den nog bra :)



Kommentarer
Postat av: Desirée Serung

sv: Jaa jag älskar de, super fina - lite sugen på att köpa fler faktiskt ;P Finns även ett nyckelskåp i samma "serie" :)



Hörru du ska inte på jääteloppisen på jernvallen idag inte? tänkte om vi skulle ta sällskap :)

2010-07-24 @ 12:51:08
URL: http://desslikes.com
Postat av: Desirée Serung

Haha nämen full fart igår antar jag ;D Vad gjorde ni för kul då?



Alltså jag hade tänkt gått dit tills det öppnade men det orkade jag inte, så har egentligen ingen tid men det stänger ju 16 så innan det iallafall :P

2010-07-24 @ 13:18:48
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0