Tisdag

Idag sov jag till KVART I TOLV, KVART I TOLV, herreguud!!!!!
Det var min sovmorgon och jag hade sagt till Marcus att han skulle väcka mig vid o9.oo
och de hade han tydligen försökt göra, tre gånger medan jag hade legat sjöblöt i svett
och mummlat något sådär charmigt med svullna trötta ögon ?
Inget jag kommer ihåg ?! :P haha.
Jag var tydligen vääldigt trött och lite småsur när jag vaknade över att jag hade sovit så länge :P
Men, surheten höll inte i sig allt för länge, en dusch och lite mat så blev allt bra igen :P

Fick reda på att jag skulle få besök av mamma som skulle bada deras skurmoppshund här
och besök av Sara så jag slängde ihop en rabarberpaj :)
Under tiden ringde även Angelica som skulle komma för att lämna tillbaka våran hårboll
som dom lånat över natten :)

det blev fullt hus och hela pajen gick åt, treevligt! :D







Efter fikat åkte jag, W och Sara till Valbo för att strosa lite :)
Blev lite köttbullar på Ikea och lite småkraffs till William innan vi åkte hem, borstade smågaddarna på W
och slängde honom i säng och nu sitter jag och M ute, dricker ett glas vin/öl, på en tiisdag?
De är farligt med semester :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0