ÅH VA FINT

Men titta va fint Desirée har gjort!! :D
Suuuuperfint!! Hon kan hon, ihiii!! :D
Vi har lite tjänster och gentjänster förstår ni, jag hjälper henne med håret och hon mig med designen, ihihi! :D
Jag är toknöjd! Ska fixa lite i kategorierna sen också men de orkar jag inte nu!
TAAAACK!!


Har haft riktig feberfrossa och svettningar inatt, måste haft hög feber, usch! :(
Tog febern nu på morgon och hade bara 38,2 så nu har jag knaprat alvedon
och Hoppas att den fortsätter sjunka, har Inte tid att vara sjuk idag!!

Idag ska jag först åka och lämna William och G hos Marcus föräldrar kl 1o.oo, han/dom ska sova där,
vi jobbar förmiddag båda två imon.
Sen ska jag luncha/fika med Emma som fyller år idag, GRATTIS HJÄRTAT!! :D
Sen kl 15.oo börjar jag jobba!
Såå, jag har Inte tid med nå sjukdom idag inte!


Ska packa lite till W nu, hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja, jag får köpa nytt! praktiskt om man har liten yta eftersom man får plats med mkt fast på höjden och så är de snyggt :D

2010-03-11 @ 08:32:25
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: d e s s l i k e s .com - high heels gives you a better view.

Jaaa men guud vad bra att du blev nöjd!! :D Tyckte att den blev lite "du" liksom - hoppas du blev nöjd med bild valen också ;D Haha jag har börjat tappa lite slingor nu ja så snart måste jag ha lite hjälp igen ;) Så får väl jag göra något ännu mer på bloggen eller så som betalning haha :D Eller så kan jag baka en kaka och ta med hihi ;) Ha det toppen bra!

2010-03-11 @ 12:03:02
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0