dancing at the breakfast table

Jag och William sitter kvar efter att ha ätit frukost för en stund sen,
vi lyssnar på musik och han shakar i sin stol & jag i min :P hahaha, gotroll!!

Idag var den egentligen bestämt att jag skulle åka till Jessica för lite kaffe runt lunch
MEN har glömt att säga de till Marcus så han tog bilen och de är Inte gåavstånd dit! :/
Ska iaf åka men Sabbe & Emma till Valbo vid 13.oo tiden, strosa lite på Ikea, Mys! :)
Dom var förresten här hela dagen igår,
vi tjattrade, drack kaffe, åt kaka, tjattrade, gick på promenad, tjattrade,
åt Sibylla (SMALIMÅL, hahhaha), tjattrade och kikade på film! :D
En riktig mysdag!! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma till E

Va får William för gott då? :D



Hoppas solen kommer till S-viken.

För här finns den inte i dag... :(

Ha en bra dag.

2010-03-09 @ 10:21:53
Postat av: Sofie

Han får mild fullkornsgröt, rån med mjukost & banan :P Mat glad liten kille dehär :D haha.



Ingen sol här heller :(

MEN de är iaf så pass varmt så att snön sakta men säkert smälter bort och de räcker faktiskt för mig just nu ;D



Tack desamma :)

2010-03-09 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0