Design byte, check !

Hej Sofie! (& hennes läsare med för den delen) klockan är för mycket så jag vågar absolut inte ringa till dig  - men jag har gjort om din design nu, weei ;P Som jag lovat! Hoppas du gillar den, om inte får du säga till det du vill ha ändrat. Har pysslat med den som en tok idag (även fast den kanske ser enkel ut så tog det jädrans massa tid, ni som kan design vet) Började halv fyra och klockan är nu kvart övet ett - så över 8 timmar tog det, men det vare värt! En arbetsdag vill säga :P Men facket behöver inte höra av sig för jag tog lunch (läs: middag) i 20minuter vid 7 tiden sådeså! Nej nu blev det massa rabbel - hoppas du gillar den ! Kram / Desirée

BTW: Jag gjort massa kategorier som du ville, men du får pyssla och flytta inläggen själv - blir lättast så ;P

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Vad fiiiint det blev !!

2010-03-11 @ 01:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0