Härliga lördag

Guud vilket fint väder de är!! Och tom så att jag fick sovmorgon idag, sköönt! :D
Lr ja, vi har slutat ge William välling på morgonen och då har han börjat vaknat tidigare
men inatt vaknade han flera gånger på natten så vid sex fuskade jag och gav honom välling
och då sov han till nästan halv nio! :D

Nu kryper han och leker med Gordon och skrattar, dom är så söta :P haha.


Igår efter jobbet kom mamma och Micke åh hälsade på efter 2 veckor i Thailand,
dom såg ut som pepparkakor :P
De är SÅ skönt att ha dom hemma igen, som jag har saknat dom!!
Åh dom hade med så fina presenter, ska visa dom sen!
Shoppade även lite i torsdags som jag också ska visa
:D


Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0