Nu dröjer det

Ja, nu jäklar dröjer de tills nästa gång alkoholen ska få ta över mig :P
Jag var ju faktiskt ut med mina gobitar i lördags då Marcus blev sjuk och fick stanna hemma,
då tog jag min chans :P
Jag nattade William sen åkte jag till Emma för att svira om och svära över mitt hår
innan vi drog vidare till Malin & Niclas för en toppenkväll med aningen för mkt alkohol :P

Jag får ju sån jäääävusk ångest dagen efter, de har jag alltid fått!
Varför ska man/jag tex skrika istället för att prata?
Prata med folk som man Aldrig skulle prata med bara sådär annars?
Snubbla/ramla/halka?
Och bara vara sådär översocial & muppa sig ??????
De är kanske inte såå farligt egentligen
då jag inte skulle reagera nå speciellt om någon annan var som mig
men jag vill iaf dö dagen efter för jag skäääääms, guuud!! :P
Tack och lov vet jag att jag är långt ifrån ensam om att ha ångest och känna skam dagen efter ;P haha.

Förutom DE så hade jag en riktigt rolig kväll med mina favoritflickor!! THANKS GIRLS! ;)

Har snott lite bilder från Emmas och Ericas kameror

 
 



Kommentarer
Postat av: Angelica

inte min bästa vinkel! :) hahaha

2010-03-01 @ 15:38:22
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0