Påskmust & noblesse

Sitter här, dricker påskmust & äter noblesse, är så trött och sur så behöver en liten sockerkick :P
William somnade nyss i min famn så bar över honom till sängen :) 
Hoppas att han sover länge idag, han behöver de, han har sovit jättedåligt senaste dagarna.

Idag har inte hänt mkt och kommer förmodligen inte hände speciellt mkt heller,
kanske bakar något igen i brist på annat, känner att jag MÅSTE göra något! :P
Hade jag haft färg hemma hade jag satt igång åh snygga till toaletten nere
MEN inte äns så vi har färg hemma :P




Hmm? What to do, what to do?


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

max somnade faktiskt kl 14 idag ;) yes yes yes.. sover än, men väcker honom 16 jag oxå om han inte vaknat själv :) men han somnade 9.20 imosre men sov bara till 10, han brukar ju sova 1,5 timme. men hellre att han sover så här o somnar enkelt o direkt ikväll! vi får se :) vi blir nog hos mamma tills han ska sova ikväll så då somnar han ju oavsett i bilen så då kan jag bestämma lite när vi ska åka :)



blommigt är jättesött och vårigt, och rosa är ju sötast :D



om vädret fortsätter så här kanske vi kan ta en promenad med skruttarna i veckan? hur jobbar marcus? peter jobbar eftermiddag men nu blev han amgsjuk så han är hemma iaf idag och imorgon så får vi se sen.

2010-03-22 @ 15:39:42
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0