Promenader, loppis & fika

Marcus jobbar 12-timmars i helgen o6.oo-17.45.
De är såå tråkigt när han jobbar, så då gäller de att sysselsätta sig :P
SÅ, före elva idag tog jag, William & G en promenad till en loppis för att kika lite & möta upp Emma :)
Efter att ha kikat & fyndat lite gick vi vidare hem till Emma för att försöka krympa hennes två tårtor
som hon har kvar sen hon fyllde år :P
Vi drack kaffe och prata skit i några timmar innan vi packade ihop och promenerade hem igen runt 16.oo.
På kvällskvisten fick William ett bad innan vi bäddade ner honom.
Nu har vi ätit för en stund sen, blev kycklingtacogratäng/paj, Marcus älskar den, jag med för den delen ;P
Nu kikar vi på Melodifestivalen, jag tror nog att Anna Bergendahl vinner men vi får se,
jag har ingen speciell favorit, de är många bidrag som är bra :)

Lite bilder från dagen :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0