Pulkatur och kortknäppning

Har varit ut på en kortis promenad med G och W i pulkan :)
W har inte tålamod att sitta fastspänd allt för länge så blir promenader runtom områdena här bara oftast
MEN bättre än ingen promenad alls :P

När vi kom in upptäckte jag att man kunde knäppa fina kort med en videokamera som vi har fått låna,
vi har dock ingen sladd hemma så Marcus skulle låna hem den med :)


Nu har jag precis lagt William, fast han håller på åh kämpar in i de sista för att hålla sig vaken :P
JAG sitter och surplar ur de sista numer kalla kaffet och kollar bloggar :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja förmodligen :) det fanns ju en hel del att välja mellan :D

2010-03-04 @ 14:21:46
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com
Postat av: Evelina

Ja förmodligen :) Det fanns ju en hel del att väla på :D

2010-03-04 @ 14:27:01
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com
Postat av: Mamzen

Hej mitt hjarta....Saknar er massor. onskar saaa att ni var har med oss. puss o kram o kyss till prinsen....

2010-03-05 @ 07:42:44
Postat av: Mamzen igen

Jaha nu kom det tarar oxa nar jag bladdrade vidare o sag alla korten pa william.....guuuuuud vad jag saknar honom nu......

2010-03-05 @ 07:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0