Så var det måndag igen

Det verkar bli ännu en solig dag,  TAACKARRR!! :D
William ligger och sover, trött kille! :)
Jag tänkte göra mig iordning sen baka något lite snabbt
Linda och Jonahan kommer på besök vid 11-tiden, har inget att bjuda på annars :P

Annars har jag inte så mkt planer för dagen,
ska ev bege mig ut på dammsugsjakt, nå "budgetkraffs" får de bli,
blir galen på våran som är trasig både här och där!! :P


För övrigt ska jag jobba onsdag, torsdag och fredag, känns bra :)



Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

hej :) försökte kommentera igår men de gick inte nånstans.. men jag skrev om vsponten, de blir nog skitsnyggt och kul att göra om :) vi har ju sån halvpanel i kök/hall men de är så små ytor att de knappt är nå :P mest kökskåp å skit :P men är ni hemma framåt em? peter har jobbat natt o skulle väl vakna 14.. tänkte hämta grinden :)

2010-03-08 @ 11:04:42
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Erica

Tips: (om du inte hittat en redan =) ....) inne på MediaMarkt, tror jag de var hade dom nåt kanon erbjudande på dammsugare!

2010-03-08 @ 22:01:49
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0