Ta fram anteckningsblocket

Jag har bytt pizza!! :P
I ungefär 4-5 år nu jag ätit vanlig Margerita LR inbakad Margerita,
har lika svårt att bestämma mig vaarje gång vilken utav Margeriterna jag ska ta :P
Kalla mig tråkig men lixom, om man är Toookhungrig och Tooooksugen på en pizza,
beställer en ny som man aldrig har provat så är den äcklig,
hur besviken skulle man inte bli då på en skala?? :P
Näe då är de bättre med de säkra kortet!

MEN IDAG slog jag till på stort, åt en HALVinbakad Margerita med fläskfilé & bea, givetvis,
den var supergod, så den ska jag nog börja variera med! :D
Svårt de kommer bli när man ska vela mellan 3 pizzor nu ;P
Vilket jäkla steg jag tog hörreni!
Emma, Du är väl stolt iaf? ;P haha


Mmmmmmmh!



Kommentarer
Postat av: maliin

okej,men du hade gått NER 0.2 när du slutade äta gröt?

jag fattade inte riktigt,

blir så himla tråkigt om jag kommer gå upp i vikt sen igen.

Hoppas du inte tycker jag är allt för jobbigt som tjatar..

kram!

2010-03-05 @ 20:10:52
URL: http://baaramaliin.blogg.se/
Postat av: Stolt Emma

Känner mig faktiskt mäkta imponerad Sofie !

Litet steg för mänskligheten men ett stort jäkla steg för Sofie och oss andra som har svårt att slita oss från The Usual .



Eeeen Hawaii utan skinka, tack !

"få se det var en Margerita med ananas .. "



vilken press jag känner nu, både från kurras osh från hofors !

2010-03-06 @ 11:53:45
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0