Trevlig dag med mina käraste

Somsagt så åkte jag, Emma, Marcus, G och William till mamma idag.
Vi blev kvar i några timmar och säkert en 4 koppar kaffe senare åkte vi för att beställa pizza från Take Away,
den satt som ett smäck och William fick även smaka på sin första pizzabit, supergott tyckte han ;D

Skjutsade hem Emma för en lite stund sen efter många timmars letande efter inspiration på olika bloggar!
Emma verkar vara i sitt esse medan jag varken vet ut lr in!
Just nu väntar & längtar jag bara på panelen i köket, den kommer glädja mig må ni tro,
tänker inte göra något alls föns den kommer upp känner jag! ;)


Klockan börjar närma sig pensionärsvarning så de är väl sängsdags för oss uvar snart ;P
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0