Underbara sol

Japp, idag fick jag sova en timme längre + slippa gå upp en ända gång på natten!!
De händer inte ofta ska jag säga er, får gå upp två gånger vanligtvis åh ge W nappen :/
Såå han var nog trött efter gårdagen han :P

För övrigt lyser solen, de är toppenväder & jag är full av energi! :D
Så ska börja med att att plocka lite härhemma och om några timmar ska jag ta med W & G
för en promenix till mammsen :D
Marcus är åh fiskar, han åkte halv sex i morse, helt galen :P
Så får sen om han får komma åh hämta oss hos mamma när han kommer hem lr om jag orkar gå tillbaka,
de visasr sig :)



Hej sålänge! :)


Kommentarer
Postat av: Mamzen

Tack för idag mina älsklingar:-D

2010-03-20 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0