Vidriga människor

Postat av: T
När jag ser barnmössor med namn så tänker jag på vad jag hörde för längesen...
De resonerades som så:
Barnet går på dagis lr i skolan... En "fulgubbe" kommer fram och kan barnets namn -
barnet tror då att "fulgubben" känner barnet och följer då lättare med...
Men jag kan hålla med om att mössorna var söta! :)


Jag fick denhär kommentaren för några dagar sedan och jag måste erkänna att tanken inte äns slagit mig.
Usch! Tänk att det finns så Vidriga människor???!
Jag blir så förbannad och fruktansvärt äcklad när jag tänker på det för jag KAN BARA IINTE FÖRSTÅ
hur en människa VILL göra en annan människa illa, jag förstår inte, det finns inte i min värld!!!!!?

Nu är ju William inte så pass gammal så att han är själv ute och leker lr så,
så de känns inte som att de är någon fara men det är något jag kommer ha i åtanke sen, usch!!

Kommentarer
Postat av: T

Innerst inne vill man juh bara tro bra om andra människor!

Men det finns juh faktiskt, som du skriver; Vidriga människor där ute med...



Eftersom det var längesen jag hörde de där och verkligen la de på minnet kommer det absolut finnas i mina tankar den dagen jag får barn och tittar på söta små namnmössor!



Kram!

2010-03-08 @ 19:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0