HEEEEEJ!!

Hallåååå i stugan!! :D

Nu var det allt för längesen jag skrev!!
Idag har vi köpt en ny dator, äääntligen!! :D
Jag & M skulle åka och köpa en igår men när vi klev ur bilen kom vi på att ingen hade legitimation med
så det blev några kassar från Ikea då istället :P
 Iaf! Idag åkte jag och W in med pappa och Alicia för att leta rätt på en dator, jag vela såklart ha en ny vit
Meeen, så blir jag sådär "snål" då jag inte vill ha grejer på avbetalning utan vill kunna betala av såfort som möjligt så det slutade med en dator som kostade hälften så mycket som dom vita jag hittade.
Ingen speciell dator alls men det går att surfa. Och blogga :P
Så nu ska det väl bli lite mer upd här, har saknat att blogga!! :)


W & Alicia kramas för 1-2 månader sen, naaaaaaaaw :D


Kommentarer
Postat av: Erica

Men som jag har längtat =)

2010-11-21 @ 08:09:35
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Äntligen =)

2010-11-21 @ 18:56:45
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN sötfröt!!! :)

2010-11-21 @ 19:44:35
Postat av: Fia

glömde skriva mitt namn här ovan :)

2010-11-21 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0