I´m inlööööööööööööv

Idag på eftermiddagen hämtade jag ut mina skor från Nelly och jag är kääääääär,
SOLKLARA favoriter :D iihiiiiiiii !!
De enda minuset är att dom vara liite stora så att dom glappade lite i hälen
(annars brukar jag alltid beställa samma storlek och dom sitter bra därifrån).
Men eftersom de inte finns mindre än 36 och de var 36 jag beställde så lägger jag i en sula bara :D

Jag kan visa bilder imon, har inte haft tid idag.
Efter jobbet gasade jag iväg och hämtade W, hem, sprang in och bytte om,
åkte och hämtade upp Jocke (Marcus bror som jag "tvingat" med) sen iväg till Valbo :)
Jag köpte julklappar till Alicia, så nu är hon klar! :)
Sen köpte jag jeans och skjorta till M, hoppas att dom sitter bra nu bara :P
Och så blev de ett par mys/träningsbyxor till mig bara :)

Nu sitter Jocke och svär framför ett tvspel som går ut på att döda så många som möjligt ungefär :P
och jag inväntar M så att jag får gå och sova :P
Imon ska jag Gååå till jobbet, tar minst 45 min, så lär väl börja min vandring o6.15, TVI!!
Men de går väl ann om de inte är så ofta + att de brukar vara grymt skönt efteråt
& jag lär ju hinna piggna till innan jag kommer till jobbet iaf :P hehe.


Jaa. hörs imon då!
Hoppas att ni haft en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: michaela

hejsan! jag har precis hittat din blogg, försökt hitta någon frågestund eller liknande men hittar inget :( kan du inte berätta i ett inlägg lite om dig själv?:D kram! /michaela

2010-12-01 @ 17:43:50
URL: http://michson.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag är nöjd, men va liite feg så klippte en tunn lugg. Men ska tillnaka imorgon och klippa en tjockare lugg. De är sååå snyggt med lugg tycker ja.. SÅ jag tycker du ska göra de. :P

2010-12-01 @ 21:34:14
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0