Julpynt och städ

Idag har vi julpyntat och städat här hemma :)
De blir så mysigt så, ska visa lite detaljer när de är klart :D
Är dock inte klar än, ska dammsuga och torka golv, senså! :)

VI har även stått och skurat vårat vita sovrumsgolv för hand och jösses så fint det blev,
alla små svarta repor som man inte trodde skulle gå bort försvann, så nu är det som nytt :D

Jag skulle laga lunch för någon timme sedan,
William kommer dragandes med sin pall som han brukar få stå på vid köksbänken, han ska hjälpa till han!!
Jag hade tänkt laga omelett med bacon, broccoli och lök.
W får hjälpa mig att knäcka ägg och sedan vispa äggen.
Men efter en stund skulle han börja kladda och slänga broccoli i smeten så jag ställde den en bit ifrån
medans jag hackade lök & broccoli.
Han sträcker sig efter bunken, får tag i kanten och DÄR välter bunken och vi har vispat ägg överallt,
wihoooooooo :P
De var bara att torka upp och föööörsöööka se glad ut, det var iiinte lätt :P haha.
Istället fick vi göra en pastasås med samma ingredienser
 & då fick W inte ha något annat än tomma gräddförpackningar och bunkar :P


Lite bilder från förmiddagen ute i snöyran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0