Vad är detta?

W sover äääään! Herregud, de har hänt 1 gång på 1,5 år att jag har vaknat och klivit upp
medans han fortfarande har sovit (annars väcks jag alltid utav honom), känns konstigt :P

Nu har jag satt på lite kaffe och tänkt ljus, första adventsljusen, mysigt! :D

Jag tror att jag lär väcka plutten också, blir ju orolig, lever han därinne?! :P haha
Han kanske tuppade av utav den heeeeemska lukten därinne som vi möttes av igår
när vi skulle gå in och bädda om honom och han hade bajsat i sömnen, muuuuums :P haha
Nädå, men hela dagens rutiner blir ju fel, sen frukost, sen lunch och sen sovning!
Men juförsig, va gör de egentligen såhär på första andvent :P hihi


Kommentarer
Postat av: Lina - Leons mamma

Han lär nog sova gott ;D Hoppas ni får en mysig första advent!

2010-11-28 @ 13:47:39
URL: http://shesgotherownthing.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0