En väldigt suddig näästan Dagens :P


Tröja - H&M (NY), Jeansleggings - Gina Tricot, Skor - H&M (NYA)

En liten skymt utav skorna som jag inte hade på mig idag pga nå böldliknande sattyg under min fot
som gör OOOONT (japp, fräsch tjej sådär já ;P ).


Grejen med skorna var den att jag har kollat på domdär på H&M (dom som finns i grått & svart) flera gånger
men inte tyckt att dom varit speciellt snygga.
Sen var de en tjej som var på konf på vårat jobb en dag för 1-2 veckor sen med supersnygga skor
så jag var bara tvungen att fråga vart hon hade köpt dom då jag letat efter ett par sååå länge!
Varpå hon svarade att hon beställt dom från H&M.
Två dagar efter sa det KLICK, igår fick jag hem dom & jag är supernöjd!! :D
Som jag nämnde innan, perfekta vardagsskor, lagom klack, sköna! :)

Till saken - Dom är mkt snyggare i verkligheten än på webben, enligt mig,
ska visa bättre bild på dom sen :)
Nu sitter Marcus bredvid mig så jag lär väl vara snäll och byta tillbaka till tv:n :P

Hoppas att ni har en bra lördagskväll :D


Kommentarer
Postat av: Sara

dom vill jag se bättre bild på :P jag har oxå funderat på dom.. jag har beställt dom men dom kommer vecka 40 med resten så jag hinner ta bort dom om jag ångrar mig.. tycker dom inte heller ser så mkt ut på hemsidan men har letat kilklack att ha till vardags :P

2010-09-26 @ 00:48:34
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: syster

SNYGGA SKOR! vad kostade dom?

2010-09-26 @ 16:43:30
Postat av: sandra

supersnyggt!

2010-09-28 @ 13:42:26
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: Sabrina

S O F I E !! Du är sååå vacker, vilken skönhet !

2010-11-20 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0