Jag lever

Goo´kväll!!

Tänkte mest bara lämna ett livstecken :P
Har varit så fruktansvärt trött denhär veckan så har inte orkat göra något alls!
Mitt imellan fuktskadsprat, munhuggningar med M och försök till att tygla en helvild unge
har det inte blivit många knop gjorda
:P haha
Har inte heller haft någon som helst inspiration till något, därav kass upd!
Aaaah, underbar veckan ;P haha.

Och i morse mina vänner sprang W in i datasladdan som gjorde att datorn kraschade i backen
ooooch DÄÄR var våran dator paj, hela skärmen är mos!!! TAAACK GUUUUUUD !!!!!
Olyckor kommer i 100000000, lr vadå?
Får hoppas att hemförsäkringen hjälper för min "mega försäkring" på datorn som jag har betalat på i 2-3 år
gick ut den 6:e augusti förstår ni !!! morr !!


Jaaa, näe nu ska vi inte vara bittra inte, shit happens och de löser sig oftast på ett eller annat vis,
förjävla tråkigt bara!!


Har för tillfället en sladd mellan tv:n och datorn så får använda den som skärm, de går ju de med,
men Marcus tycker väl inte att de är superkul då han vill kolla på tv så jag avslutar väl här :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

men vännen! LÅter inget vidare det inte.. MEn det vänder vilken sekund som helst :) kaffe nån dag? Kram

2010-09-06 @ 07:21:00
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: Erica

Efter regn kommer solsken =)

2010-09-06 @ 09:47:17
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0