Möhippa - Bröllop












Linne & Ring - Dublin, Kjol - H&M, Örhängen - H&M (?), Skor - Nelly.com, Skinnjacka - H&M









Förra helgen hade vi möhippa för Angelica som IDAG ska gifta sig med sin Fredrik !! :)
Det känns som att alla gått och pratat och planerat om detta bröllop hur länge som helst
& nu är dagen D här ! :)
Då jag aldrig varit på ett riktigt bröllop har jag undrat va de är som kan vara så jäkla snyftigt som alla säger.
Meen, efter att jag nästintill bölat 2 ggr under Möhippan fick jag en försmak utav vad som komma skall.
Jag kommer att böla ihjäl mig ! Sminket som jag kommer kladda på mig kommer att vara jäävligt onödigt, men på ska de :P

Jaja, jag hade iaf riktigt trevligt på möhippan, lr iaf på kvällen, våran barnvakt på dagen sket sig
(M var på svensexa samma dag för Angelicas Fredrik :P )
så jag fick ha med mig W då, åka hem och sen joina dom andra på kvällen igen.
Det var bra musik, härliga vänner & mkt dans, vad kan gå fel då lixom ? :)


Nu ska jag slira iväg med bilen för att införskaffa dom sista pusselbitarna till bröllopet :)

Hoppas att ni har en toppenhelg! :)
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll...Mysig blogg o fint namn på din son..kram kram

2011-08-06 @ 21:06:49
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0