Tips - Snygga mössor till hösten/vintern



Letar du snygga mössor till  hösten/vinter ?! Surfa in på Lager157 BUMS !! :P
Jag är mösstokig ! Inte till mig själv dock utan till W :P
Tycker att de är snyggt både på killar & barn med snygga mössor :P
Dom 3 första klickade jag hem till W á 50:-/st (Toppenpris!!!), den sista klickade jag hem en varsin till mig och M,
jag vill dock vika ner kanten och ha den lite längre bak, om jag nu vill ha den i huvudtaget :P
40:- kostar den iaf :)

Jag gjorde även en mössbeställning därifrån till W förra året, då blev det dessa
(Den svarta & vita finns kvar, grön finns också fast den ser lite annorlunda ut):

Såhär ser dom ut på, lite dålig bild dock, det var den enda jag lyckades hitta.


Kommentarer
Postat av: Sara

ok, ja jag har pott 199kr nu men använder mer än de.. sen har jag 99kr så jag får 3000 sms/mån men de dras av på dom 199.. men mina räkningar brukar ligga på 3-400 så de blir antingen 299 eller 399 pott för mig, såg oxå att surf ingick i 399.. jag ska försöka räkna lite på de där :) men känns som att iphonen blivit så stor bara för att, så därför jag funderat på andra.. men jag vet inte, den är SÅ JÄKLA SNYGG i vitt! :D

2011-08-16 @ 20:42:28
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Sv; hehe precis :)

väldigt fin header du har! :)

2011-08-17 @ 09:15:12
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sara

du jag har tittat lite mer på 3´s hemsida.. har du vanliga 3pott eller har du typ 3surf? för med 3surf för 299kr/mån så surfar man gratis o med bra hastighet o sen är minutpris o sånt när man ringer lägre än på vanliga 3pott.. o då står de att man får 3 mån gratis.. de står de inte om jag väljer vanliga 3pott 299eller399.. :P jag får förlänga from idag så jag ska nog ringa senare eller imorgon o höra.. kanske de kan ge bättre erbjudande via telefon :)

2011-08-17 @ 09:44:02
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0