Hemmalördag



(Stjärnan gör ni enkelt med 6 st pinnar & lite ståltråd ;)

Halloo :)

Här sitter jag åh stirrar in i dumburken en stund innan jag ska gå och väcka W,
som egentligen inte borde sova nu men vi stod inte ut en sekund till med att höra hans gnääääll
så, ja, han fick gå åh sova och somnade gjorde han på några sekunder :P

Idag på förmiddagen har vi pysslat lite med trolldeg, hur kul som helst & SÅÅ enkelt att göra !
Nu står det i ugnen för att torka, W har gjort julklappar till farmor, farfar, mormor & morfar :P haha,
nu blir ni nyfikna på va de kan vara för korv eller klump som ni ska få va ?! ;P
Jag ska garanterat göra mer trolldeg, tänkte göra lite låtsasmat/fika till W utav de
och sen tänkte jag försöka mig på en skål
utav något slag,
men de får bli en annan dag ;P

Förövrigt så har vi och kommer att ha en vääldigt lugn lördag
som Endast kommer spenderas hemma,
förutom att jag & W strax ska bege oss ut med G i snöyran :)
Ska väcka han först bara :P


Va gör ni denna Lördag ? :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du granen att stå? Jag har typ en lika stor gran i en såndär hink ute på bron men min vill inte stå :)

2011-12-10 @ 17:48:11
Postat av: sara

de va jag som kommentera från mobilen o då blev inge namn med ;D

2011-12-10 @ 19:16:01
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0