Julbord - Väggen på plats

Goo´förmiddag !!

Idag sov jag och W läääääänge (för att vara härhemma :P ), W kom in o8.3o
sen låg vi och drog oss i en timme ! :P

Igår var pappa här och hjälpte oss/M att snickra och få upp väggen där W´s lekrum ska bli
& det blir såå bra, precis som jag tänkt att det skulle bli
:D
Jag vill ju ha det klart så att jag ksa påbörja mitt inredningspyssel
men väggen är inte riiktigt klar, det ska målas, golv ska läggas, dörren ska sättas in osv
så det är lite kvar om man säger så !

Vi har knäppt före och efterbilder, ska bli roligt att visa när det blir klart ;)


Förövrigt lämnade jag snickarna, William & Alicia härhemma
efter att ha förberett tacos till dom igår runt 18.oo
då jag pallrade mig iväg till Hofors för att äta julbord hemma hos Erica !
Rikigt trevligt var det och mätt som bara tuusan blev jag !! :P


Rotade igenom M´s mobilkort som han fört över till datorn,
här är W´s första dag på dagis :P

Jag som ska ut på nå rajjrajj :P Saknar luggen lite :P

Liiiiten W som surar :P hehe



Nu ska jag muta W med pepparkakor så att jag kan klippa hans krull
sen ska vi göra oss klar för en tripp till valbo :)


Ha en bra dag nu !!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0