Ledighet



Hejsanhoppsan !

Hur mår ni ?? Jag mår kanon ! :)
Jag har varit ledig i 9 dagar och har 9 dagars ledighet kvar, loovely ! :)

Det har hänt en massa härhemma med rusten också, ihii..
Marcus har varit så himla duktig, han fick hjälp utav pappa att regla upp väggen nere,
få in en dörr & att sätta upp panel på ena sidan på den.
Sen har M isolerat den och satt på gipsskivor, spacklat, målat
& även målat trappen, satt igen trappstegen, satt upp panelskivor på trappväggarna och även målat dom.
Sen har jocke bott här i en vecka ingefär och hjälp till med jättemycket målning utav panel
& lister + att M och J lagt in golv i W´s lekrum och målat väggarna där inne.
Själv har jag inte gjort ett skit :P haha. Schysst sådär já :P
Haha. finns ju faktiskt annat som ska göras runt omkring också om jag ska skylla på något ;P


Har ni haft en härlig jul ?
Vi har haft en kanon jul med våran underbara & tokiga släkt :)
Har massa kort från julafton, juldagen + mera men jag får lägga upp de sen
för nu är det lite brådis, jag och W ska pallra oss iväg till pappa
för att umgås med han, Alicia & min farmor.
Sen ikväll ska vi på middag med fina vänner ! :)


Önskar er ett underbart Nyår !!
Kram !


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad mkt ni har hunnit med! hoppas påå lite bilder av de hela sen :)



men skickades de från monki från england, eller va de från usa bara de att du lyckades slippa tullen? :P

2011-12-31 @ 14:09:37
Postat av: sara

de va jag som skrev :)

2011-12-31 @ 14:09:52
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0