Members - Skor - 99 kr




Kom hem från jobbet för en halvtimme sen typ, har jobbat sen o7.oo imorse så är liite trött.
Jag ska snaart sova men måste sitta och varva ner lite innan jag kan försöka mig på att sova :P
Sååå, då tänkte jag passa på att dela med mig utav ett kanonerbjudande till er :P


På lunchen idag gick jag in för att kolla mailen och någon minut innan hade jag fått mail från Members
om att dom har kampanjerbjudande med/för Nelly, på skoor !
99 kr / paret !!! Det finns massvis (några har dock hunnit bli slutsålda under dagen)
med snygga high heels och även några stövlar och boots.
Skriver man även in ILIKEMEMBERS när man handlar över 300 kr så får man 100 kr rabatt.
Så men de sagt har jag gjort mina förmodligen bästa kap EVER, 4 par skor (dessa ovan)
för 335 kr (ink frakt), gaaalet, iihiiiii !!!!! ;D

In och fynda med er ! ;P


Nu måååste jag sova, klockan ringer o6.oo imorgon.
Sov gott ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0