Sjuk W


(Brödburken som jag köpte på heminredningspartyt, visst är den fiiiiin ?! :)


Nu har W precis somnat för 3:e gången !
Dom två tidigare gångerna har det inte dröjt många minutrar innan han vaknat grinandes
& sagt att han har ont i örat, halsen och i magen.
Mest i örat verkar det som, skrutten ;(
Jag har en känsla utav att denhär natten kommer att bli sömnlös
Jag ska jobba låååååååångpanna imorgon så jag hoppas verkligen att jag kommer få lite sömn !

Förövrigt har vi bara varit hemma idag, M och W var hemma på förmiddagen 
för att W hade feber igår natt sen kom jag och "bytte av" M klockan 14.oo
då han åkte iväg för ett eftermiddagspass.

Jag har suttit och sytt en mössa till W på eftermiddagen och när jag ääääntligen blev klar
så passar inte fanskapet, MORR !
De är halvstretchigt material och jag tyckte att jag gjorde det stoor
men W hade tydligen ännu stööörre huvud :P
Kul att jag suttit åh kämpat med mössjäveln i onödan då :P

Jaja, nu måste jag försöka sova lite.
Sov gott !


Kommentarer
Postat av: sara

men stackarn.. hoppas de inte är nå mer än "lite" ont.. men öroninflammation eller va de nu heter brukar väl ofta göra ont på dom när de ligger ner har jag hört :( hoppas han blir frisk snart! ni får ha lite luciafirande hemma imorgon då :)

2011-12-12 @ 23:51:10
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0