Stoor Kille - Rajjrajj

Gooo´eftermiddag :)


Hopoas att allt är bra med er ?! Här är det kanon ! :)
Jag började min helg redan i torsdags kl 14.oo
då mina underbara kollegor tyckte att jag skulle få vara ledig på fredagen
eftersom jag jobbade dubbelt förra fredagen !! :D
Inte tackar man väl nej till en extra dags ledighet ?! ;P
Sen på kvällkvisten kom förövrigt M hem med present till mig, sådär bara endå
& sen gjorde han hemmagjord pizza medans jag låg raklång åh kollade på "bolliboo",
snacka om att jag blev bortskämd, vet inte riktigt vad jag hade gjort för att förtjäna de :P
men glad blev jag, hehe.


NYSS kissade W på toaletten för föörsta gången !!! ååååååh, va stor han är !!!
Han har som jag nämnt kissat i en plastkastrull några gånger :P haha, de låter ju helt sjukt,
de började engång när han badade och sa att han var kissis och jag inte riktigt trodde på honom så jag sa:
kissa i denhär! åh de gjorde han minsann :P
Han har alltid väägrat pottan och toaletten så nästa gång han sa till han han var kissis 
så fråga jag som vanlig om han vela gå på toaletten eller pottan men de vela han iiinte.
Kastrullen då? frågade jag. Jaaa, sa han, sprang åh hämtade den & kiss kom de :P
Men idag, efter att ha varit utan blöja i säkert 6-7 timmar (förstår inte hur han alltid kan hålla sig så länge)
 så kom det, efter lite kämpande & mutande med måånga russin, kiss I TOAN :P haha
Lillplutten då ;P


Jaha, förövrigt ska jag ut på rajjrajj idag, ihiii ! :D
I gävle ska vi ut
tom, jag som aldrig är ut där :)
Emma flyttade förra veckan, till karln sin så vi ska ha en liten "hej då"fest för henne.


Bilderna nedan är från dagen/kvällen vi hade möhippa för angelica i slutet på juli (?),
de var sist vi var ut på rajjrajj tillsammans (förutom bröllopet som var helgen efter möhippan) 
så det ska bli superkul att träffas ikväll :)


 



Hoppas att ni har en häärlig lördag ?! :)
Kram på er !



Kommentarer
Postat av: Nikita

Hoppas du hade kul igår ;)

2011-12-04 @ 16:22:56
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0