Trevlig kväll








Goo´kväll :)

Ovan får ni en liten inblick från gårdagens festligheter.
Vi tjattrade, mös, åt och pimplade vin ;P
Jag fick även inviga min klänning med fjädrar från nelly.com, gillar den aaaa lot ! ;)

Kvällen avslutades på Heartbreak för lite dans, tror att jag var mest taggad :P
Jag dansade loss och hade riktigt roligt
men de var verkar som att det bara var jag som hade roligt därinne,
haha, hur gick de till lixom ? :P

Jaa, vi avrundade lite tidigare än planerat och väntade sedan in taxin som vi hade förbeställt.
Väl hemma tröck jag i mig lite cheezballz innan jag tuppade av :P

Idag mår jag riktigt bra faktiskt, inte nå bakis aalls, tack för de ! :P
Kan bero på att jag fick dra mig läänge imorse och när jag väl klev upp var ingen hemma,
dom hade fått åka till Marcus föräldrar för att hjälpa dom med bilen så jag strosade runt härhemma,
åt popcorn & kollade på Desperate Housevwives sådär mitt på dagen tex,
när hände de sist lixom ?
:P 
Hann även med lite småstädning innan Sara och Jocke kom för en snabbvisit & lite kaffe runt 14.oo :)
Sen kom W, G & M hem runt 14.3o & efter de har det inte hänt mkt.


Nu har M åkt iväg för att jobba 12-timmars nattskift så det blir jag + chips , dipp & tjejfilm ikväll
 efter fisnissen har gått och lagt sig ! :)


Hoppas att ni haft en toppenhelg ! :)
Hej sålänge !


Kommentarer
Postat av: Åsa-we will never walk alone

Nu har jag dragit igång en ny tävling i samarbete med Steal My Style, där man kan vinna ett valfritt smycke lagom till jul :)

Kika in o var med o tävla!

(Du får denna kommentar för att du tidigare deltagit i en liknande tävling hos mig)

2011-12-04 @ 19:39:29
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Var kommer stjärörhängena ifrån? Jättefina:)

2011-12-05 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0