Vaar är William ?


Där är han ! :P
Mäh, sitter du där bakom i kojan sa jag när jag hittade honom intryckt i hörnet.
Näää, jag FIXAR fick jag till svar :P haha.


Idag hade jag kortdag på jobbet. jag slutade alltså 14.oo, sköönt! :)
Vanligtvis brukar det vara träning 14.15 med jobbet men vi har ingen träning nu i december
vilket innebär att jag inte kommer träna nåmer föns i mitten utav januari,
faan att man ska ha så dålig karraktär !! MORR !!

Efter jobbet åkte jag för att hämta W, sen åkte vi åh hämtade upp mamma
 för att jag skulle hämta en burk och några "budskapsbrickor" (lr vad man ska kalla de)
som jag beställde när jag följde med mamma på inredningsparty förra (?) veckan :)
& även för att skjutsa henne till jobbet.
På eftermiddagen kom M´s föräldrar & när dom kom följde jag med M´s mamma till guldfynd
där hon skulle få shoppa loss för 4900 kr
som hon fått för att hon varit anställd i 25 år !
4900 kr lixom !! Förstår ni vad mycket man kan få för de,
iaf om man som mig helst använder silversmycken !! :P
Mia vela unna sig lite guldsmycken så 5 grejer valde hon ut efter en stunds strosande,
lyllos henne :P haha.

Nu ligger vi nere i soffan, M kollar på fotboll, JIIHO !! :P
De är SÅÅÅ kallt nere i våran källare så vi sitter ALDRIG här annars
vilket leder till att vi aldrig kollar på tv, förutom på W´s barnfilmer uppe i våran
sovrum :P
Bortkastade pengar på soffan som vi köpte för ett år sen men som vi knappt suttit i
kan man tycka !
Marcus nämnde nyss att han ska beställa insatskamin imorgon,
så vi får väl seee om den för de första blir beställd
och om  vi för de andra kommer sitta här nere nåmer då,
känner jag mig rätt så är jag för lat för att gå ner hit åh elda :P haha.
Jaja, den som lever får se :P

Mycket snack om ingenting nu känner jag så jag avrundar här :P haha.

Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0