Älskade Barn

Vi köpte med lite Blixtengrejer till W från Dublin, han är gaaaalen i Blixten !! :P
Jag är dock vääädligt allergisk mot kläder med "figurtryck" på så nå såna får han inte :P
Pyjamas, handduk, bestick, tofflor känns OK :P Strumpor känns också helt OK :P haha





(Tröja - ICa Maxi, Byxor & Keps - Lindex, Stövlar - Din Sko)


Soom jag har saknat mitt vackra barn när vi varit borta, fyra nätter &
 hitills det längsta som jag varit från honom, usch !
De är en konstig känsla, man känner sig lixom inte hel utan sin lilla avkomma :P

Vi åkte o8.oo i morse för att hämta honom hos marcus föräldrar i deras stuga.
När vi kom stod han och Larsa vid grusvägen & åt blåbär :)
Vi fikade lite med dom innan vi packade in oss i bilen och åkte hemåt för lite lunch och sen sovning för W :)
När han vaknat till liv pallrade vi oss ut i skogen, plockade blåbär & lite kantareller,
lr som ni ser på bilden så åt W mest blåbären som jag plockade :P haha.

När vi kom hem förberedde jag blåbärspaj & sen gjorde jag mat,
det blev köttfärsbiffar med kantareller i, gräddsås & potatis, gottgott :)

Efter att vi gluffsat blåbärspaj, förberett W & kollat på "bolliboo" var det dags för han att sova,
tyckte vi , inte han !
Han låg och gormade 1000 olika bortförklaringar till varför han inte skulle sova i 2 timmar
innan han tillslut slocknade, förmodligen utav utmattning :P haha


Nu ska jag bannemig sova ! Håller tummarna för finväder imon !! :)
Sov gott !


Kommentarer
Postat av: Caroline

Söta skor! Ser lite komiskt ut att han springer runt med en hundbajspåse i handen ;)

2011-07-28 @ 03:53:15
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Fia

Härlig resa ni verkar haft =)



Arvid älskar också allt som har med Blixten och göra =) Och jag gillar inte heller t-shirts med tryck på men går vi på en affär där det finns sånna så blir Arvid tokig om han inte får, så han har några med Blixten på, men det får räcka =)



Jag har ångest över den dagen han kommer och säger själv att han vill ha en massa Spindelmannen tröjor osv =D

2011-07-28 @ 07:54:13
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Anna

Aha, det är kul att måla om grejer. De får en helt ny karaktär. Jag är själv igång och ska måla köksmöbler som jag fyndade billigt. Sen ska de ut till växthuset :)

Kram

2011-07-28 @ 10:13:14
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/
Postat av: Nikita

haha ja är också allergisk mot kläder med disney tryck osv, så de brukar albin få ha på pyjamasar och handdukar och kalsonger :P



Vilken härlig resa ni verkar haft!!!



kram!

2011-07-29 @ 10:33:04
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: MANDY- Mamma till River!

håller med dig fullt ut! jag är också allergiskt med liknande tryck på kläder :p

2011-07-31 @ 01:16:15
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0