Dag 2 - Dublin - Chips till frukost ?




Jacka - H&M, Väska - Kappahl, Skor - H&M, Klänning - Bik Bok








Linne - Gina Tricot, Kjol - H&M (NY), Armband - Gammalt, Ring - Dublin (NY),
Skor - Beställda/köpta/vunna :P från Kina på Tradera







Dag två tog vi sovmorgon !
Sån pass lång sovmorgon att när vi var uppe och klara var de nästan dags för lunch
så vi ramlade in på något lunch/frukostställe.
Jag beställde en panini med ost och skinka & till fick jag CHIPS ?!
Det fick vi förresten allihopa, hur konstigt ??!
Inte mig emot juförsig ;P

Efter frukostlunchen gick vi på två olika museum, ett naturhistoriskt & ett historiskt (?!) :)
Vi sysselsatte oss med de i några timmar innan vi vandrade mot Hard Rock Cafe
där vi surplade öl, strawberry daiquiris & åt mat som även idag fick bli hamburgare,
myycket godare dock
;)
Vi lyxade även till med förrätt som blev friterade lökringar (inte min favorit)
& marienerade kycklingvingar som jag inte trodde jag skulle gilla men blev glatt överraskad :P
till de 2 st såser :)

Efter maten gick vi till hotellet för att duscha och fräscha till oss
innan vi gick ner bland stadens liv för ännu en bärsande kväll ;P
Vi gick till en bar som vi gått till dagen då det inte gick att komma in för det var så fruktansvärt mkt folk.
Nu var vi i tid och efter en stund fick vi tom bord & stolar :P
Det spelades irrländsk livemusik och stämningen var på topp !!
Ännu en toppendag & kväll i Dublin ;)


Kommentarer
Postat av: sara

ok, ingen brådska.. jag tog ett på nätet o håller på provar de nu.. men annars får man ju frysa då håller de :)

2011-07-29 @ 13:40:59
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

jaså, ja eran är ju jättefin :) hade viljat ha e kortare men slog till på denna då den kosta 400.. lite färg så blir de bra! får den inte plats i kök får jag ställa den nån annanstans eller sälja den.. borde få tillbaka pengara iaf :) har du målat din själv? har ni oxå bara träsits, inge mjukt? jag funderar på att ta en skumgummidyna eller nå o sy överdrag med dragkedja så de går att tvätta eller byta, eller lösa kuddar eller lägga filt eller så :P

2011-08-03 @ 20:42:09
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

ja jag tänkte oxå på att häfta fast, men sen tänkte jag att de 'är roligt om man kan ta bort osv.. men de går de ju endå som sagt :) har köpt en slipmaskin så nu ska jag provanvända den ;P men de blir väl aldrig av, haha, måste köpa rikitg färg först, har bara biltema färg hemma nu :D

2011-08-03 @ 21:04:42
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej, din väska från KappAhl är jätte fin, var de länge sen du köpte den ?

2011-08-05 @ 22:40:28
URL: http://distanceandtime.blogg.se/
Postat av: A N N I L I V . S E

hej trevlig blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

2011-08-05 @ 23:31:59
URL: http://anniliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0