Nerbäddad

Idag började vi dagen o8.15, W har fått in riktigt bra morgonvanor på sista tiden, det gillas! ;D
Mamma kom hit och åt frukost med oss & efter de har vi mestadels varit ute på gården hela dagen.
Marcus har rensat & klippt ner massa buskar & gjort fint, jag har plockat en massa röda vinbär utav grannarna som jag sen kokade min första saft på 
& agerat lite lekmamma
då Rune & Tittis barnbarn är hos dom och hälsar på
& dom har varit hos oss med W till och från hela dagen, supersöta flickor :)

Till middag provade jag på ett nytt recept som jag hittade i en tidning,
kyckling penslad med örter & senap sen en fetaostkräm/sås till de, supergott & enkelt,
kan lägga upp recept sen om jag kommer ihåg för den rätten rekommenderas !! :P

Efter vi lagt W gick vi över till Rune & Titti & där är M kvar,
han och Rune dricker öl och babblar
:P haha
En annan tänker på morgondagen & ligger nu nerbäddad,
njuter lite nu när de slog mig att han har morgonskiftet & frukostfixet imon ;P hihi.






Kommentarer
Postat av: Tina

maten låter toppen god!

Härlig blogg du har.

2011-07-15 @ 13:00:25
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0