Proactiv solution


Jag har velat prova proactiv jättelänge då jag vill få bort pormaskar,
små finnjävlar som kommer och jävlas då och då & för att jag vill få en jämnare hy 
& jag har hört/läst mkt positivt om just proactiv.
Har dock varit för snål för att beställa men nu när jag fyllde år fick jag de utav Marcus :D

Tänkte att jag skulle skriva och berätta lite om hur det funkar
iutefall någon ev är intresserad utav att beställa de ?! :)

Är inne på dag 3 nu & i morse vaknade jag upp med sjuttioelva finnar kändes det som,
jag är sjukt bitter & hoppas att detta bara "är en del utav processen",
att skiten kommer ut för att sedan försvinna
 lixom :P hehe

Det är även en 60 dagars garanti, så om jag känner att jag inte är nöjd
& att proactiv inte har gjort någon skillnad inom 60 dagar kan jag pengarna tillbaka, de är ju toppen! :)



Jag återkommer ;)


Kommentarer
Postat av: Farfarello

Finnjävlar :))))

2011-07-05 @ 20:22:10
URL: http://www.taiganatura.com
Postat av: Anonym

Hej! Jag har provat proaktiv förut när jag hade finnproblem, och tyvärr så blev det bara värre! dom blev jätte inflamerade och så. slutade med att jag gick till läkaren och fick en salva utav dom. så jag rekomenderar INTE Proaktiv...tyvärr. Men det kanske funkar på dig...

2011-07-05 @ 21:22:23
Postat av: Sandra

Jag testade proactive för ngr år sedan, och för mig funka det bra, inga mirakel dock, men det blev bättre, betydligt bättre. :-)

Vakna oxå upp efter ngn dag med en hel del små jäklar, men för mig så var dom efter ngn dag.



Då när jag köpte fick man en ansiktsmask med - den var super!

Så om du inte fick den med, och tänker forsätta med produkterna så tycker jag helt klart du även ska ge den en chans. :-)

2011-07-07 @ 11:19:27
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

hur tycker du att det fungerar?! :)

2012-02-16 @ 15:10:13
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0