Soliga dagar

I förrgår
Älskar att hjälpa pappa, helst hela tiden :P

Nyvakenmys ute på filten :)

Yoghurt & jordgubbsmellis vid sitt fina bord som han fick utan Mormor & Micke i födelsedagspresent
(från Rusta)

Igår
William bygger sandslott med brudarna som mamma jobbar åt :)

William & jag påväg ut på bryggan för att mata fiskarna med kex :P

Matade även fiskar med pappa :)

Nyfriserad Gordon :D



Jag har njuuuuutit utav detta väder !!
Vi har varit ute från morgon till kväll både i förrgår och igår, så härligt !!
I förrgår var vi bara hemma, ute på baksidan och pysslade i trädgården.
Vi gav bla Gordon en svängom med saxen, vi klippte bort en hel hund tror jag :P haha
Nu ser han ju ut som en liten valp igen :D
På kvällskvisten kom Jocke & Julia, vi grillade, drack gott & hade det trevligt :)
Klockan fem igår morse fick jag dessvärre en chock då jag vaknade utav en jäääävulsk duns.
Jag flög upp ur sängen och sprang ut för att kika in mot köket och kika vad som hänt,
där ligger jocke raklång på golvet.
Jag springer fram och ropar: JOCKE, JOCKE, hur mår du !!?? några gånger innan han börjar kvicknar till,
helt borta och mummlar att han måste ha svimmat.
Men gud, hur mår du undrar jag och frågor 1000 frågor,
säger till honom att sitta men han ska promt ställa sig upp
varpå han efter bara något steg får sätta dig på golvet och plötsligt ramlar ihop igen.
Han blev "piggare" efter en stund & jag "lämnade över" honom till Julia.
Stackarn !! Det var verkligen jätteobehagligt, har aldrig sett någon svimma förut, fy bubblan !!

Igår packade vi med oss pastasallad, hink/spade & badgrejer & åkte för att hälsa på mamma/mormor
då hennes jobb hyrt en stuga vid strandbaden :)
Det blev dock inget bad men William fick leka lite i sanden, vi drack kaffe & lunchade :)
På eftermiddagen var vi hemma, ute på gården & pysslade tills "våran leverans på nya tv:n" kom :D hihi.
Den är viit & fiin och passar perfekt nere i källaren.
Så pysslade med att koppla in den och flytta upp tv:n som vi hade i källaren upp till sovrummet.
Sen avslutade vi kvällen i sängen till en film :)

Idag har vi inga planer, Marcus har varit iväg och lämnat in våran bil nu på morgonen.
Med sig hem hade han nybakt bröd, mmmh, så det blev en vrakfrukost :)
& nu ligger jag & W i våran säng & kikar lite på Elias Båt i brist på annat ! :P
Får se vad denhär dagen har att erbjuda :)

Hoppas att ni får se bra dag ! :)


Kommentarer
Postat av: sara

ja precis, man lär ju hitta en bra först :) vilken kategori 'är de som inte funkar då?

2011-07-08 @ 09:58:26
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

ok, men de finns inlägg i dom? om du skickar ett lösenord o mail ska jag gå in o se om jag kan se nå fel :)

2011-07-08 @ 10:55:25
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

funkar dom aldrig för dig? för mig funkar shoppat o önskelista från startsida, men inte sovrum.. sen när man är inne på kategorisidan så funkar inte vissa.. så de är nog nå knas.. men då vet jag vart jag ska titta tror jag :)

2011-07-08 @ 10:57:34
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Leila

sv: Jo tack min dag har varit toppen. Du har en otroligt söt son ska du veta! ha en bra fortsättning, kram

2011-07-08 @ 13:43:40
URL: http://leilafarran.myshowroom.se
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-07-08 @ 14:16:22
URL: http://Anneliih.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0