Tips - Pyssel - Mat

Jag har haft en massa sidor som jag rivit ur tidningar med recept
som jag tänkt klippa till och klista in i en "fotobok" & i förrgårkväll tog jag äntligen tag i att göra de !!

Jag har så dålig fantasi periodvis när de gäller att göra ny mat
så nu har jag bestämt att jag ska laga allt som finns i denhär boken  !! :P
& de är faktiskt mycket roligare att plocka fram den än att bläddra bland massa tidningsblad
så här har ni som också har lite dålig fantasi ett tips :)


Några sidor ut min "inspiration & tips mat/kokbok", hehe :P




Kommentarer
Postat av: Carrol

Vart har du hittar "fotoboken"? Är ute efter en sådan jag med :)

2011-06-29 @ 09:20:41
URL: http://tvaidioter.blogg.se/
Postat av: Quinli - Pysselbloggen

Åh, vilken härlig idé! Har själv en massa urklippta recept som ligger och dräller överallt. :) Så får nog också ta och göra något åt det. :)

2011-07-04 @ 11:19:25
URL: http://quinli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0