Dagens - Jeanstjej - Snorfia


Känns som att jag bor i mina domhär jeansen !!
Har tröttnat på legging & äger bannemig typ inga jeans . . .
Notis till mig själv: KÖP MER JEANS!! :P haha.

Skor - H&M, Linne - H&M, Kofta (gammal) - Gina Tricot, Jacka - H&M (barnavdelningen),
Väska - "marknad", Armband - Tradera.


Såg väl mer lr mindre ut som ett vrak typ 30 min efter domhär korten
då jag säkert hunnit nyst 15 ggr på den tiden. Jag är så vrålförkyld !!
De rinner ur både näsa och ögon, ont i öron & är allmänt seg i kroppen !!
Nyss nös jag typ 6 på raken och har förmodligen maskara i hela ansiktet då det rinner tårar såfort jag nyser
(de är nu ni ska tycka synd om mig ;P haha )
så nu ska jag gå åh tvätta bort sminket,
på med mysbrallor och knäppa på tv:n, är redan sen till melodifestivalen :P

Hoppas att ni haft en toppenlördag!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok ingen snoppfia :(

2011-03-13 @ 19:41:38
Postat av: sandra

så fin du är :)



var gärna med och tävla i min blogg om du känner för det! :)



http://sajohansson.blogg.se/2011/march/tavling-3.html#comment

2011-03-17 @ 13:43:43
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0